Łączna liczba wyświetleń

Blog zakończony.

środa, 31 lipca 2013

Rozdział XIII "Powiedz jak się czujesz"

z perspektywy Natalii
Postanowiłam iść do Resto. Poszłam przez park. Gdy przechodziłam obok fontanny usłyszałam ciche granie na gitarze. Coś mnie tknęło i poszłam w tamtym kierunku. Oparłam się o drzewo ale musiał mnie spostrzec bo przestał grać.
-Nie przestawaj grać-powiedziałam
-Już i tak to był koniec-oznajmił
-A o czym ta piosenka?-spytałam
-O wymarzonej miłości-powiedział
-A zaśpiewasz mi?-spytałam trochę nieśmiało
-Chcesz słuchać tych wypocin?-spytał
-Czemu nie-powiedziałam a Louis wziął z powrotem do ręki gitarę i zaczął grać
Śniłem tyle razy o tym jakie byłoby moje życie z tobą,
I czuje się jak oświecony,zakochany
Iść pod rękę, zdobyć świat
Ty i ja, Ja i ty
Świat, świat dla nas dwojga
Powiedz jak się czujesz
-Wow-powiedziałam
-Przestań-odpowiedział
-Nie przestań tylko dlaczego tak krótko?-spytałam
-Dopiero zacząłem-powiedział
-Masz talent-powiedziałam przeglądając zeszyt z jego zapiskami
-Przestań-powiedział wyrywając mi zeszyt
-Ej no-powiedziałam-Pokaż-dodałam
-Nie-odpowiedział wypinając mi język
z perspektywy Camili
Szliśmy z Ludmi, Fran i Vilu parkiem gdy usłyszałyśmy brzdęki gitary. Podeszłyśmy bliżej ale tak, żeby nas nie zobaczyli.
-Czyli Maxi jest z Andreą-powiedziała Ludmiła
-Na to wychodzi-odpowiedziała Viola
-Chociaż możemy zrobić coś, żeby Maxi był zazdrosny i zerwał z Andreą-powiedziałam
-Camila co ty knujesz?-spytała Francesca
-Jutro zobaczycie-powiedziałam bo miałam plan jak zrobić Naxi

Następnego dnia studio
-Dziewczyny szukam Louis'a- powiedziała Nata
-A po co go szukasz?- spytałam
-Bo chce mu coś dać- powiedziała
-A co?-spytałam
-Camila widziałaś go czy nie?-spytała już trochę zła
-Widziałam jest z chłopakami u Beto-odpowiedziałam
-Dzięki-odpowiedziała i pobiegła
z perspektywy Maxi'ego
Siedzieliśmy u Beto i pisaliśmy piosenkę. Kiedy weszła Naty
-Przepraszam Beto mogę na chwilkę?-spytała wchodząc do sali
-Pewnie śmiało – odpowiedział nauczyciel
-Proszę-powiedziała podając Louis'owi kartkę papieru. On zerknął tylko i się uśmiechnął
-Co to?-spytałem
-To piosenka-odpowiedziała i wyszła
Pokazał nam tekst ale powiedział, że pisali to o swoich miłościach. Teraz wiedziałem, że muszę zerwać z Andreą bo kocham Natalię
W parku
-Co chciałeś?-spytała uśmiechnięta Andrea
-Chciałem pogadać-odpowiedziałem
-Chcesz ze mną zerwać?-spytała
-Skąd wiesz?-spytałem
-Wiem, że kochasz Naty- powiedziała
-Tak. Ale nie umiem jej tego powiedzieć-oznajmiłem
-Zrób to tak jak mi wyznałeś uczucie.-odpowiedziała
-Czyli?-spytałem
-Napisz jej list wsać do szafki-odpowiedziała
-Dzięki-powiedziałem i odeszłem
-Obyś był szczęśliwy-powiedziała sama do siebie. A ja wróciłem do studio, napisałem list i włożyłem do szafki mojej ukochanej. Ale nie myślałem, że ktoś podmieni listy.
         *********************************
Już coraz bliżej Naxi. Sorry, że tak to przedłużam ale nie potrafię tak po prostu ich połączyć


7 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.
    Ja chcę Naxi!!! <3
    Pozdrawiam! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy u ciebie będzie kolejny rozdział
      PS:Tu Wiktoria Szpyrka

      Usuń
  2. super rozdział czekam na next
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest spoko C; Czekam niecierpliwię na następny rozdział C;
    Zapraszam też do mnie:

    http://violetta-new-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na next
    świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń