Łączna liczba wyświetleń

Blog zakończony.

piątek, 12 lipca 2013

Rozdział VI "Zwierzenia"

Sześć dni później
*Francesca*
-Twój brat jest bardzo miły-powiedziałam do Naty,gdy chłopaki wyszli z jej domu.
-Tak Cristian jest bardzo miły.Ale chcę abyś odpowiedziała mi na jedno pytanie-powiedziała
-Dobra pytaj odpowiem na każde pytanie-powiedziałam
-Podoba Ci się mój brat?-spytała
-Nie wcale,że nie-odpowiedziałam
-Mnie nie oszukasz.Mojego brata lubią dziewczyny,co mnie dziwi bi jest dziwny-powiedziała
-Wcale,że nie jest słodki,miły-powiedziałam i dopiero po chwili kapnełam się,że to był podstęp
-Wiedziałam, zakochałaś się w nim-powiedziała ciesząc się.
-Może troszkę-powiedziałam bo wiedziałam,że z nią niewygram
-Cieszę się chcesz coś do picia?-piwiedziała wstając z kanapy.
-Tak ale niepowiesz mu?-spytałam
-Nie niepowiem.Ty sama musisz mu powiedzieć-powiedziała stawiając na stoliku dwa kubki kakao
-A propo kiedy powiesz Maxiemu?-spytałam ją
-Chyba nigdy-powiedziała biorąc łyk kakao
-Dlaczego?-spytałam 
-Bo zdałam sobie sprawę,że niepotrafię nikomu zaufać-powiedziała
-Przez Diego?-spytałam
-Tak-odpowiedziała spuszczając głowę
-Diego to zły człowiek.A Maxi taki nie jest 
wiem bo znam go od dziecka.-powiedziałam.Chciałam żeby była szczęśliwa
-A jeśli on nic do mnie nieczuje to się zbłaźnię.Zniszczę naszą przyjaźń-powiedziała
-Powinnaś zaryzykować.Powinnaś być sobą-powiedziałam a ons się uśmiechnęła.
-Dzięki -powiedziała
-Nie ma za co-odpowiedziałam robiąc to samo co moja koleżanka a może przyjaciółka
-Dobra.Mam pytanie bo chce się upewnić czy podoba ci się cristian-powiedziała
-Tak-odpowiedziałam śmiejąc się
-To super-odpowiedziała
–——–——————–————————————
trochę krótki i taki sobie.Postanowiłam że będę pisać też o innych parach.

7 komentarzy:

  1. super ♥♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dziś natrafiłam na tego bloga i od razu bardzo mi się spodobał!!! Przeczytałam wszystkie rozdziały i uważam że są czadowe!!! Rewelacyjne!!! Fantastyczne!!! Fajnie że wszyscy tworzą zgraną paczkę!!! Już nie znoszę Diego!!! Też uwielbiam Naxi!!! To opowiadanie jest super!!! Czekam z niecierpliwością na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do "Versatile Blogger Awards" i Liebster blog. Więcej informacji u mnie: http://violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com/2013/07/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdziały! :)
    Naxxxiiiiiiiii! <3<3
    Zaginiony brat? Diego? Wow, aż trudno ogarnąć :)
    Świetnie!
    Ja czekam na rozwój akcji dalszy ;))
    Carmen E.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy następne ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski rozdział :3
    Kiedy next ? :c

    OdpowiedzUsuń
  7. super miałas pomysł o tym Diego i o tym niby "zmarłym" bracie skąd ty bierzesz takie rozdziały

    OdpowiedzUsuń