Łączna liczba wyświetleń

Blog zakończony.

czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział IX "Ucieczka to nie zawsze wyjście"

Następnego dnia rano
*Naty*
Dlaczego ja mam takiego pecha we wszystkim.W sumie to chyba na własne życzenie.Ale Maxi powinien zrozumieć że pomagam Diego bo oprócz ciężko chorej babci nikogo nie ma.Nie doszedł jeszcze wpełni do siebie po wypadku.Robię to tylko dlatego,że kiedyś był moim kumplem a teraz nie ma nikogo.Siedziałam tak przy jeziorze gdy ktoś usiadł obok mnie był to Maxi
-Porozmawiasz ze mną?-spytał
-O czym?-spytałam
-O tobie i Diego-powiedział
-Ale mnie i jego nie ma ale ty najwyraźniej tego nie rozumiesz-odpowiedziałam
-To dlaczego ciągle z nim przesiadujesz?-spytał
-Tak po prostu-powiedziałam
-Nie wydaje mi się-dodał
-To najwyraźniej mnie nie znasz -odpowiedziałam
-A co do wczoraj to..-zaczął ale mu przerwałam
-To wszystko co chciałeś to powiedziałeś -powiedziałam i uciekłam.Znowu stchurzyłam.
W studio
-Ej Leon Cristian się żeni-powiedziałam do znajomych
-Extra a z kim?-spytał Tomas
-Z siostrą Brodueya-odpowiedziałam
-Naprawdę?-spytała Camila
-No będę miał szfagierkę-powiedział podskakując z radości.A chłopaki zrobili to samo.Wtedy szturchneła mnie Fran
-Naty co jest z Maxim?-spytala
-Nie wiem nie jesteśmy już przyjaciółmi-odpowiedziałam i odeszłam
*Francesca*
Co?Naty i Maxi nie są przyjaciółmi  to nie możliwe muszę z nimi porozmawiać.Może to jeszcze da się uratować.Właśnie obok mnie przechodzi muszę to z nim wyjaśnić.
-Maxi co jest?
-Popełniłem błąd
-Jaki?-spytałam zdziwiona
-Straciłem przyjaciółkę i miłość-powiedział i odszedł ze spuszczoną głową.Muszę pogadać z Naty.Poszłam jej szukać siedziała na ławce i płakał.
-Naty o co chodzi z Maxim?-spytałam
-O nic-odpowiedziała
-Znam cię powiedz co jest nie tak-powiedziałam
-Uciekłam bo bałam się uczuć i tym samym Maxi myśli że wolę przyjaźnić się z Diego-odpowiedziała
-Przecież to nie prawda-odpowiedziałam
-Ja to wiem ty to wiesz ale Maxi tego nie wie-powiedziała
-Natu ucieczka to nie zawsze wyjście.Powiedz mu co czujesz-powiedziałam

7 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. Nie rozumiem, czemu na wielu blogach o tej parze, to Maxi jest "tym złym" i musi przepraszać Naty za swoje zachowanie. xD
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział czekam na next
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń
  3. super ♥♥♥♥
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział.zapraszam na mojego nowego bloga http://violetta-opowiadanie-moja-historia.blogspot.com/ .Sory za spam ale niedawno zaczęłam go pisać i chciałabym zyskać dużo czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, nie mogę się doczekać następnego i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wczoraj odkryłam twojego bloga i już go uwielbiam czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ! Zapraszam do mnie http://asiaaaamx.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń