Łączna liczba wyświetleń

Blog zakończony.

piątek, 5 lipca 2013

Rozdział III część I

W SALONIE
*NARRATOR*
-Leon a ty skąd wiesz gdzie co jest?- spytał zdziwiony Maxi tym,że ten wiedział gdzie różne rzeczy trzyma Natalia.
-Powiedzmy, że wiem.A jeśli chcecie to wiem, gdzie Naty trzyma pamiętnik i co w nim pisze.W kim się kocha(..)-zaczął.Na twarzy Natalii pojawił się grymas złości.
-Ty czytałeś mój pamiętnik!!!-krzyknęła Naty a Leon zerwał się na równe nogi.
-Wiesz Naty skarbie, złotko tak przez przypadek- powiedział
-Skarbie ja Ci dam przez przypadek-powiedziała i zaczęła iść w jego kierunku.Wszyscy śmiali się patrząc na ten ładny obrazek.Ale było widać, że zdziwił ich ten widok.
-No ale naprawdę wypadł z szafki i się otworzył zerknąłem tylko-brnął dalej
-A w tej bajce były smoki.Ale jeśli tak to ja też Ci coś wyznam.Wiem, że cały czas spisz z misiem-powiedziała robiąc złowieszczą minę.Leon zrobił się czerwony.
-Co skąd o tym wiesz?-spytał
-Jeśli sobie przypominasz to trzy tygodnie temu u was nocowałam, więc wiem.-powiedziała biorąc się pod boki.
-Aha to takie są reguły tej gry.Natalia kocha się w...-powiedział
-Jeśli powiesz to Cię zniszczę-wyprzedziła-Dostałam od Twojej mamy to zdjęcie-dodała
-Co?-spytał dość głośno.-Wiesz co przypomniałem sobie, że muszę pomóc tacie-powiedział i wyszedł szybkim krokiem.
-Czy ty i on?Czy wy?-zaczął jąkać się Tomas
-To my już pójdziemy-powiedziała Ludmiła, łapiąc Tomasa i wychodząc z domu koleżanki, a reszta towarzystwa podążyła za blondynką.
*MAXI*
-Co to miało być?-spytałem ją gdy wszyscy już wyszli.
-To takie rodzinne przepychanki słowne-powiedziała
-Aha.-powiedział-Zaraz, zaraz czy ty powiedziałaś rodzinne?-spytałem po chwili
-Normalnie.Leon jest moim kuzynem.Dokładniej to syn, siostry mojej mamy-powiedziała
Wtedy rozległ się dzwonek do drzwi.Natalia poszła, żeby je otworzyć.A ja wstawiłem wodę na herbatę.I zjadłem kanapkę zrobioną przez Francescę jakiś czas temu.
*NATY*
Poszłam do drzwi.Pewnie chłopaki czegoś zapomnieli.Podeszła do drzwi i chwyciłam za klamkę.
Za nimi stał...
________________________________________
Dzisiaj pierwsza część tego rozdziału.Sorry,że krótki ale chcę wątek gościa Natalii rozwinąć.


3 komentarze: