Łączna liczba wyświetleń

Blog zakończony.

sobota, 20 lipca 2013

Rozdział VII "Wszystko się zmienia nawet on"

Następnego dnia
studio
NATY
Siedzieliśmy przed studio rozmawialiśmy na temat pracy na lekcje Gregoria.Gdy do nas podszedł Pablo.
-Naty mogę cie prosić na chwilę?-spytał
-Tak-odpowiedziałam
-Czy coś się stało?-spytałam
-Tak.Naty wiem że nie przepadasz za Diego ale miał wypadek i leży w szpitalu.A jego rodzice wyjechali chciałem cię prosić żebyś poszła do niego.-powiedział.Niewiem dlaczego ale chciałam go odwiedzić.
-Pójdę do niego a mogę iść z Fran?-spytałam
-Tak-odpowiedział i odszedł
-Co chciał Pablo?-spytała Viola
-Diego miał wypadek i leży w szpitalu-powiedziałam
-Dobrze mu tak-powiedział Leon
-Nie mów tak-powiedziałam zła na kolegę
-Sorry-powiedział
-Pablo powiedział żebym go odwirdziła Fran pójdziesz ze mną-spytałam ona tylko kiwneła głową
W SZPITALU
Weszłyśmy do sali w której leżał.Fran kupiła mu pomarańcze i sok żeby poczuł się lepiej.Podeszłyśmy do łóżka na którym leżał.
-Natalia,Francesca co wy tu robicie?-spytał
-Przyszłyśmy Cię odwiedzić-powiedziałam
-A co ci się stało?-spytała Fran
-Miałem wypadek samochodowy.
-Ale już trochę lepiej?-spytałam
-Tak.Dziewczyny chciałem was przeprosić za wszystko złe co was z mojej strony spotkało i ciebie Naty i cirnie
Fran bardzo przepraszam-powiedział zatkało mnie.
-Czy ty uderzyłeś się w głowę?-spytałam
-Naty-skarciła mnie Fran
-Nie uderzyłem się jestem sobą.Tylko postanowiłem się zmienić-powiedział
-Zmiana to skutek a przyczyna?-powiedziałam
-Co?-spytali jednocześnie
-Czemu się zmieniłeś?-spytałam
-Tak sobie-odpowiedział
-Taki kit to dziecku możesz wciskać-powiedziałam
-Normalnie-odpowiedział
-Zakochałeś się?-spytałam
-Nie.Dlaczego?-spytał
-Mnie nie oszukasz-powiedziałam
-To prawda-powiedziała Fran
-Tak ale w kim nie powiem
Posiedziałyśmy jeszcze trochę i poszłyśmy do Resto.On się zmienił tak na prswdę.Miłość zmienia jeśli jest prawdziwa oczywiście.

4 komentarze:

  1. Świetny rozdział! Szkoda, że nie było w nim Maxi' ego. ;/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział, czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super czekam na next i niech Nati wyzna swoje uczucia do Maxi-ego. Kocham tę parę.

    OdpowiedzUsuń