Łączna liczba wyświetleń

Blog zakończony.

piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 17


    
  Następnego dnia    
                                               * NATALIA*
-Słonko uśmiechnij się trochę- powiedział do mnie Maxi przeczesując przy tym moje loki. 
-Pasuje- odpowiedziałam przy czym na mojej twarzy zawitał sztuczny uśmiech
-Bo się zrzygam- powiedział Diego 
-Ja też patrząc się na ciebie- odpowiedziałam wypinając mu język
-Zabawne- odpowiedział śmiejąc się
-Idziemy na lekcje?- spytała Francesca 
-Jasne- odpowiedziałam i we czwórkę udalismy się na zajęcia z Gregorio
   PO LEKCJI
-Idziemy do Resto?-spytał Leon 
-Jasne- odpowiedzieliśmy wszyscy
 Posiedzieliśmy w Resto jakieś trzy godziny i się rozeszliśmy.
-Naty jak tam z Maxi'm?-spytała Francesca
-Super. Jest uroczy, romantyczny- zaczęłam
-Nie no na serio jeszcze trochę i się zbełtam- powiedział Diego
-Mam pomysł znajdz sobie dziewczynę- powiedziałam 
-Dobrze mi samemu- powiedział
-Właśnie widzę- powiedziała Fran a on obraził się
-Nie obrażaj się bo nie ma o co- powiedziałam  ale on się nie odezwał
-Dobra cześć- powiedziała Fran i weszła na swoje podwórko
-Pa-odpowiedziałam jej a Diego tylko machnął na pożegnanie.
-Diego o czym chciałeś rozmawiać wczoraj?-spytałam
-O niczym- powiedział rozmarzonym głosem
-Akurat- odpowiedziałam
-Dobra ale obiecaj, że nikomu nic nie powiesz- odpowiedział
-Obiecuje- powiedziałam pokazując, że zasuwam buzię na kłódkę i wyrzucam kluczyk
-Bo chyba podoba mi się Fran- powiedział po cichu
-Na serio to cudownie- krzyknęłam
-Ciszej- skarcił mnie 
-Dobrze. To super- odpowiedziałam
-A jeśli ja jej się nie podobam?- spytał
-Jeśli nie zaryzykujesz to się nie przekonasz- powiedziałam i poszliśmy do swoich domów.
                     *****************************
 Może nie za ciekawy ale jest. 

8 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Fran i Diego? Hm...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ♥♥
    Fran i Diego, może być ciekawie :D
    czekam na next ;***

    zapraszam do mnie tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział:D czekam na nexta:))
    Zapraszam na mojego bloga http://miedzynamijestchemia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana do Libster Blog na moim blogu
    http://miedzynamijestchemia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Libster Blog na moim blogu : naxi-my-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do Versalite Blog Awards
    informację na moim blogu tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do Libster Blogger na moim blogu violetta-naxi-mojewersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba! Fran i Diego parą??? Ciekawie się zapowiada.
    zapraszam: http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń